esmaspäev, 12. jaanuar 2015

Laisk blogard

Eks ma olen selle laisa blogardi tiitli auga välja teeninud. Ma ei tea miks, aga kuidagi nii raske on end kirjutamissoonele saada. Mõtted jagamiseks ju oleks, aga no vot..

Siin on siis üks väike katsetus laisa blogardi tiitlist vabaneda!

Kiired ajad on, oi-oi kui kired. Mul on suisa märkmiku vahel to-d-list, mis peab enne reedet valmis saama ja no minu tempot arvestades..not going to happen! :D

Ootusärevus on liiga suur ja liblikad on kõhus. Mõne päeva pärast astun sellise sammu, mida mitte keegi minult oodata ei oskaks. Enamus teist peaks mind hulluks, aga noh, eks ma vist olengi hull ja normaalne pole mulle kunagi olla meeldinud.

Ehk siis ootan ja kardan, ootan ja kardan, ootan ja kardan..rohkem ikka ootan..huuuh!

PS. Mul on homme töövestlus skype kaudu, et kes tahab, see hoiab mulle pöidlad peos. See oleks iseenesest super pakkumine, aga selles on palju agasid. Ma tegelikult väga ei looda, et ma selle töö saan, aga kui üks rahvusvaheline ettevõtte minu vastu ise huvi tunneb, siis on see natukene egolaks ikkagi või nii. Pealegi tundub, et Eestist ärakolimine hakkab üha reaalsemaks saama. Nii et kui ei saa, ju siis tuleb midagi paremat. :)


Lõpetuseks. Olen ma olnud Ed Sheerani lainel juba alates oktoobrist. Alates sellest on ta olnud kinni mu autoraadios ja igal võimalusel seal mänginud. Siin üks viimase hetke lemmikutest.


3 kommentaari:

  1. Ma luban Sul ainult siis ära minna, kui Sa ikka tagasi plaanid tulla! See on käsk ja nagu Sa muska tead, siis käsk on vanem kui meie ;)

    PS. Nii tore, et Sa märkasid minu pisikest märkust, aga kui samas vaimus jätkad, siis saad laisa blogardi tiitlist teenitult lahti ;)

    VastaKustuta
  2. Hmm, aga milline tiitel tuleb peale laiska blogardit? :P

    VastaKustuta
  3. Hea küsimus...pean selle üle hoolikalt mõtlema...kuidas oleks "hullumeelne blogard?" ;)

    VastaKustuta