kolmapäev, 25. märts 2015

Ootaja aeg on pikk...

....eriti neil, kes minu blogipostitusi ootavad! Haah!


Kuigi tegelikult olen ma ise ka hetkel ootaja rollis. Sel nädalal peaks minuni jõudma vastus, mis võiks kardinaalselt mu elu muuta, kui see oleks "jah", kuid iga tunniga, mis see vastus viibib, kahanevad minu võimalused selleks. Kuid kui juhtub ime ja vastus on positiivne, siis wohoo...I'm gonna move away...in April! Samas võimalus imeks on 10% 100-st.

Nii et ühesõnaga ma olen üks moody bitch sel nädalal. Oleks siis vähemalt vastus, aga mitte see nõme teadmatus!

Uudistest nii palju veel, et K. tuleb Eestisse mulle külla...juba sel nädalavahetusel ja jääb vähemalt nädalaks, kui mitte kauemaks. Sellega on mul natukene segased lood. Loomulikult on supertore, et ta tuleb, aga tevreks nädalaks meelelahutusprogrammi kokku panna - kisub natuke keeruliseks. Kui kellegil juhtub vaba aega olema ja soovib K.-d kohata, siis võib mulle kirjutada-joonistada-helistada ja mõtleme miskit välja.

Ja muidu, muidu on ka segased lood igas valdkonnas, nii et parem lõpetan praeguseks, enne kui lõplikult järje kaotan kirjutamises.

1 kommentaar:

  1. Ootaja aeg on tõepoolest piiiiiiikk...
    Ma endiselt nõuan rohkem postitusi!
    Üritan ka lähiajal postitada ära meie giidindus oskustest pakatava postitusa (hah, vahi lauset...beat that!) :D

    VastaKustuta