kolmapäev, 17. juuni 2015

Kuidas ma UKs elektrita jäin

Sõitsin mina siis pühapäeval Inglismaale, võttes ette retke, mis algas öösel kell 3 Tallinna poole startimisega. Tavaks saanud finnairiga lendasin seekord Tallinn-Helsinki-Manchester. Sealt seiklesin kolme rongiga Marsuudil Manchester airport- Manchester Piccadilly- Wolverhampton- Telford central. Telfordis seiklesin tunnikese jalgsi otsides hotelli, millest ma mitu korda mööda käisin, sest see poleks ju mina, kui ma esimese korraga kõik kohe üles leiaks :D

Hotelli jõudes vajusin kohe oma tuppa päevatudule. Peale kella 18 läksin õhtusöögile ja siis avastasin, et mul oleks vaja laadide telefoni ja läpakat, kuid oh üllatust, siin on ju teistsugused seinakontaktid. Kusjuures enne päevatudu õnnestus mul kuidagi telefoni laadija seina saada, kuid suures unesegaduses tõmbasin selle välja ja pärast tagasi enam ei saanud.

Käisin siis hotelli retseptsioonist küsimas, et äkki neil on adapterit. Ei olnud, kõik olevat välja laenutaud. Võttis juba päris nutuseks, sest mu telefoni aku oli tühjenemas ja see oli ainuke vahend äratuskellaks. Hotellitoas tagasi olles tulin geniaalsele mõttele, et laen telefoni läpaka kaudu, kuniks läpaka aku ära sureb. See andis mulle nii palju, et hommikul vähemalt äratus toimis veel.

Esmaspäeval plaanisin peale koolitust poodi minna ja endale adapteri osta, sest nagunii on mul seda vaja. Sain hotelli administraatorilt ka juhised, millistesse poodidesse minna. Sättisingi oma sammud Wilkosse, kuid tulemusteta. Neil oli see toode otsas. Läksin siis asdasse, kus samuti ei olnud. Seejärel tahtsin võtta suuna mõnda elektroonikapoodi, kuid oh üllatust, need on õhtul kella kuuest alates suletud. Niisiis ei saanud ma adapterit, mu läpakas oli surnud ja telefoni akut oli järgi vähem kui 20%.

Lõpuks tuli kasuks koolitusel sobitatud tutvus ühe teise Eestist pärit naisterahvaga. Ta laenas mulle oma läpaka laadijat, nii sain läpaka kaudu mõlemad laetud. Täna õnnestus ka lõpuks kauaoodatud adapter argos'e poest soetada. Ma olen nüüd päästetud!

Nüüd on aga tuduaeg. Lõpetuseks pilt minu hotellitoast, imemõnus voodi on!


1 kommentaar:

  1. Uhh, päris palju sehkendamist ja närvikulu. Ma vist annaks juba otsad, aga tubli, et veel hingitsed seal ;P

    VastaKustuta