kolmapäev, 17. juuni 2015

Pangakonto avamine UK moodi

Hommikul sain teada, et mulle on broneeritud täna kella 14-ks pangas aeg, et saaksin avada endale pangakoto. Sain vastavad kirjad kaasa, sest ilma elukohata pangas kontot avada ei saa.

Jama algas juba takso tellimisega, mis pidi kohal olema 13.30, kuid, mida pole, seda pole. Hakkasin juba firmasse helistama, kui takso lõpuks saabus. Sõitsime siis kesklinna, sest pank pidi olema suures kaubanduskeskuses. Paberite peal oli kirjas, et millisesse panka me peame minema. Väikese seikluse järel leidsime nimetatud panga, kust tuli vastuseks, et mulle pole mingit aega broneeritud.Olin juba üsna nõutu, et mismõttes ei ole, et oli ju kokku lepitud. Kui pangatöötaja mu kirja vaatas, siis ütles, et olen valel aadressil, et pean minema teisel aadressil asuvasse panka.

Nõndaks, kell oli selle aja peale juba kaks läbi ja mina kohtumisele hiljaks jäänud. Oh well. Tormasin siis läbi kaubanduskeskuse ja lõpuks isegi raatsisin raisata oma mobiilset interneti, et google mapsi abi saada. Sellega jõudsin õigele aadressile, kuid seal asus hoopis teise nimega pank, kui mul kirjas oli. Läksin sisse uurima ning selgus tõsiasi, et inimene, kes mulle kirja kaasa pani, oli teinud vea. Panga nimi oli vale, aga aadress õige. Pank muidugi seda kirja ei aksepteerinud. Ütlesid, et kui jõuan enne kella 16 tagasi, siis saan täna veel konto avatud. Silkasin siis kaubandusekeskusest välja ja võtsin esimese takso tagasi, hinnas polnud erilist vahet, sest kõik makstakse mulle enivei tagasi.

Peale väikest sekeldust sain parandatud kirja kaasa ja ütluse, et takso on tellitud, saad kohe tagasi panka minna. Ootan ja ootan...20 minutit, taksot ei tule. Helistan ise taksofirmasse ja tuleb välja, et keegi ei ole mulle seda bookinud. No greit, tellisin siis ise endale uue.

Lõpuks sain panka tagasi ja konto avatud. Aega kulus..hmm, kõigest 3 tundi! :D

2 kommentaari:

  1. Ma olen kuulnud, et Inglismaa olevat väga pimedasõbralik, aga kui juba nägijad peavad nii palju seiklema ja otsima, siis tekib mul küsimus, et mismoodi see iseseisvus puuetega inimestel seal on? :O

    VastaKustuta
  2. PS. Palun rohkem postitusi :)

    VastaKustuta