laupäev, 7. november 2015

I am still alive...

Ma olen nüüd pikka aega vaikne olnud. Laisk blogard olen ma küll, kuid ilmselgelt on muu elu piisavalt kiire, et blogima eriti ei jõua. Tuleb tunnistada, et vahepeal oli mul ka mingisugune blokk ees, ju ma siis ei soovi ikkagi oma elu kõiki detaile nii avalikult jagada. Alates juunist on mu elu peamiseks osaks olnud töö või reisimine ning tööst rääkimine võib tegelikult palju kahju tuua, seega ma seda avalikult enam rääkima ei hakka. Niipaljukest võin öelda, et olen kohanud uskumatult toredaid inimesi ning võin julgelt öelda, et viimased paar kuud on mu elu täielikult muutnud.

Kuid aitab tööjuttudest. Lugedes täna meie eesti õhu tegevuse lõppemisest tuli kiidagi nukrus peale. Olen viimasel paaril korral nende teenuseid kasutanud ja üldjoontes oli kõik hea. See pani mind aga mõtlema, kui palju ma olen sel aastal lennanud ja reisimud. Lendamisest on saamas juba selline tavaline tegevus, mis ei paku enam nii palju ootusärevust, kui varem.

Jaanuaris lendasin: Tallinn-Helsinki-Hamburg-London-Riia
Juunis: Tallinn-Helsinki-Manchester
Juulis: London-Amsterdam-Tallinn
August: Tallinn-Kopenhaagen-Birmingham
September: London-Dubai
Oktoober: Dubai-London-Kopenhaagen-Tallinn ja Tallinn-Helsinki-London

Huuh, ja kui hästi läheb, siis kuulub detsembri reisiplaanidesse Viin ja Pariis, ehk siis oleks taas sammuke lähemal minu unistusele külastada kõiki euroopa riike.

Ühesõnaga on viimane poolaasta toonud mulle palju reisimist - tegevust, mida ma armastan. Ma olen pidanud selle nimel palju ohverdama, kuid no regrets!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar