teisipäev, 3. september 2013

Alustuseks

Ma olen varasemalt ka blogi pidanud, kuid see jääb mitmete aastate taha. Eile õhtul tuli K. oma blogiga välja ning šhokeeris mind lausega, et Tema blogi nimi on minu blogiga sarnane. Olin üsna hämmingus, et mis blogi - minul ju ei ole blogi?! Kuid tema blogi lugedes, tekkis kihk endalegi taas blogi teha ja kirjutada.

Siin ta siis on, küll tuleb see blogi minu varasemast hoopis teistsugune. Eelmine oli kirjutatud nooruses ja täis nii-öelda maailmavalu ja kirjutisi, mis kirjutatud emotsioonide ajel ja mille hiljem oleksin soovinud lihtsalt kustutada, kuid sageli polnud see lihtsalt võimalik.

Mida siit blogist leida saab:

Muusikapalu - ehk siis mul on sageli nii, et avastan mõne loo ja siis see jääb mind saatma ja võin seda kuulata tundide, kui mitte lausa päevade viisi. Neid lugusid kavatsen siin jagada.

Lugemissoovitusi/raamatuarvustusi - ma loen väga palju, st. enamasti on mul alati mõni raamat pooleli. Miks siis mitte oma loetud raamatuid teistega jagada, äkki saab mõni siit ka enda lugemisriiulisse mõne raamatu. 

Lauamänge - olen olnud ja olen vist ka praegugi suur lauamängusõber. Seega leiab siit blogist mänge, mida olen mänginud ja minu arvamusi/soovitusi nende mängude kohta.

Kirjutisi - vahest kirjutan sahtlissse erinevaid asju ja parimad neist ehk leiavad koha ka siin blogis.

Igapäevaelu - vast kõige rohkem leiab siit igapäevaelu juhtumisi ja mõttearendusi, mis on ajendatud just igapäevaelus toimuvatest sündmustest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar