pühapäev, 22. september 2013

It is like September 2012 all over again

Jeei, terve nädala kestnud pidev jään-ei jää haigeks päädis siiski viimasena. Tänane päev on täielikult niisama lebotamisele läinud ja õnneks nohiseb siin üks neljakäpaline mu kõrval magada. See teeb kõik heaks! Kuts ise on ka muidugi haige, juba kolmas sügis järjest sama jama. Kannab nüüd vahelduseks vennaraasu t-särki ja on tubasel reziimil, sest vihma sajab. Ega ta eriti ei kurda ka, vihm talle ei meeldigi. Loodetavasti on temal juba homme parem. :)

See september on täpselt nagu eelmise aasta oma. Eelmisel aastal sain septembri alguses ootamatud uudiseid, mis tähendasid suuri elumuutusi. Salamisi lootsin, et need ei tule nii suured, kui kartsin...kuid kõik läks vastupidi. Inimene, keda ma pidasin oma parimaks sõbraks lõi siis mulle lihtsalt noa selga. Ma pidin järgmisel päeval veel tööle minema ja mõtlesin hirmuga, et mida ma tööl teen, et kuidas ma neelan selleks ajaks pisarad alla ja naeratan, et keegi aru ei saaks. Seda ei olnudki vaja, ärkasin järgmisel hommikul palaviku ja köhaga. Su keha teab täpselt, millal pead aja maha võtma ning puhkama. See kõik päädis lõpuks kahe nädala pikkuse haiguslehega, arst oleks veel kolmanda nädala ka juurde andnud, aga ise tahtsin tööle. Sain olla kaks nädalat kodus. Ega ma ei teinudki siis midagi muud, kui olin oma pehmes voodis teki all ja hakkasin vaatama The Big Bang Theory't. Kohe algusest peale, sest polnud seda varem vaadanud. See raviski mu hingehaavad jälle terveks ja pani maailmapildi paika. Nüüd on jälle sügis ja ma olen haige ning vaatan uuesti BBT-d (ikka algusest peale). See vist ongi minu teraapia rasketel aegadel. Nädal oli ju täiesti utoopiline. Ma olen kogu sellest jamast nii väsinud ja tüdinud. Millal see ometi lõpeb? Siiski ma ju tean, et mul on õigus, lausa seaduslik õigus ja miks ma peaksin lihtsalt loobuma, sest kui ma lihtsalt loobuksin tähendaks see kõik mulle väga suurt rahalist kahju. Tuleb lihtsalt edasi võidelda ja kuu aja pärast hiljemalt on see kõik läbi ning siis juba uutele seiklustele! Plaanid võtavad mu peakeses juba üha kindlamaid mõõtmeid ja kui ma midagi endale ikka pähe võtan, siis teen selle lõpuks ära ka!

Ja lõpetuseks - ma nii niii fännan BBT-d, et ma ei või kohe. Soe soe vaatamissoovitus! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar