reede, 23. mai 2014

3. päev - Ljubljana

Täna oli siis Ljubljana päev. See võimaldas hommikul natuke kauem puhata ja mõnuleda. Kuskil kella 11 paiku kõndisin bussijaama ja sõitsin bussiga kesklinna.
Asusin vanalinna poole jalutama, kuid sattusin hoopis üritusele, kus terve tänav oli kinni pandud ning noored oranzides ja mustades pluusides tantsisid kesest tänavat. Hiljem kuulsin, et see olevat selline traditsioon gümnaasiumilõpetajate seas. Vot siis. Meil on tutipidu ja nemad tantsivad. :)


Lõpuks jõudsin ka vanalinna, kus oli juba kenake hulk turiste, kes kõik vorpisid oma ipadidega pilte teha või siis telefonidega. Ega ma ei saanud ka kehvem olla ja tegin mõne klõpsu.




Seejärel jalutasin läbi vanalinna ja turu Ljubljana lauamängupoe poole. Ütleme nii, et see oli väga erinev meie lauamängupoodidest. Tume ja sünge ja aknad olid kaetud mustade katetega. Lisaks oli seal ka warhammeri kaupa ja neid kujukesi ja nende värve jms. asju. Rääkisin müüjaga päris pikalt ja vahetasime kogemusi. Andis oma visiitkaardi ja küsis ka minu andmeid. :) Küsisin temalt mängusoovitust, et mis oleks väike karp ja mahuks mulle kohvrisse ka. Ostsin selle siis ära, mängida ei ole veel jõudnud. Eks näis, kas see mulle ka meeldib. Samas see ei olnud ka väga kallis.
Edasi käisin turismiinfost läbi endale brošüüre võtmas ja ühes suveniiripoes, kus ostsin postkaarte saatmiseks ja Kaile külmkapimagneti. :)

Seejärel sain Katie, Nika ja Mihaga kokku, et nautid üritust nimega avatud köök. Meiega ühinesid veel Miha ema ja tädi. See on igal reedel toimuv üritus, kus saab siis proovida erinevate maade toite. Proovisin siis Egiptuse toitu sel korral, oli väga hea. :) Eks järgmistel reedetel proovin teisi toite. :)
Midagi mu sees läks täna seal katki. Vaatasin inimesi ja melu enda ümber ja läksin lihtsalt seest katki. Ise ka ei tea, miks see nüüd nii juhtus. Katie ja Miha läksid koju tagasi ning ma jalutasin veel veidike mööda linna, broneerisin endale päevakruiisi ühte imelisse kohta, kuhu muidu on keeruline pääseda. Siis käisin veel Mülleri kaubamajast läbi, mis juba eelmisel korral minu lemmikuks sai. 
Kui vihma tibutama hakkas jalutasin bussipeatusesse ja sõitsin tagasi. Sõin ära pool kilo mureleid ja olin lihtsalt pool õhtut teki all, puhkasin ja kuulasin muusikat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar