teisipäev, 13. mai 2014

Veidi Tallinnat ja muud juttu

Reede lõuna ajal põrutasin siis Tallinna poole. Veider oli minna ilma oma rohelise välguta (panin sellise nime oma autole), aga mõtlesin, et bussiga on sel korral lihtsam. Nojah, niipalju lihtsam, et ma pole endiselt Tallinna ühistranspordiga sõber ja jäin kohtumisele ligi pool tundi hiljaks. Great success! 
Kui sammud Ülemiste poole seadsin, siis kallas väljas juba vihma. Loomulikult ei olnud mul vihmavarju. Avastasin enda jaoks bussi nr. 45, mis viis mind ilusti Nõmmelt Ülemiste keskuse juurde. Lauamängupoes oli tore nagu alati. Hea oli töökaaslasi näha, keda polnud mitu kuud näinud ja sain lõpuks ka mängud kätte, mille ma olin endale juba mitu nädalat tagasi kõrvale pannud. Minu kogu täienes siis Stone Age'i ja Suburbia mänguga.

Edasi viisid mu sammud Sirle juurde lauamänguõhtule. Regasime enda ka suvisesse laagrisse ära, sest kohad hakkavad täis saama. Kutsusin Tanelit ka mängima, kuid Tal olid juba muud plaanid. Kui laupäeva hommikul uuesti küsisin, siis leidis Ta ikka mingi vabanduse. Ma olen üldiselt sellisel arvamusel, et kui keegi tahab kellegagi aega veeda, siis ta leiab aega. Kui hakkab tulema hunnikus ebaloogilisi vabandusi, siis ei ole asi õige. Ja siis tavaliselt ma tõmbun tagasi ja jätan inimese rahule. Ma ei sunni kedagi endaga kohustuse korras koos olema. Sirle juures on tore nagu alati. Mängisime Village't ja Stone Age'i suisa kaks korda. Jäin ööseks nende juurde ja nende koer, kes muidu ei ole just külalistest vaimustuses, tahtis kindlasti tingimata minuga ühes toas magada. Aww! Öösel avastasin, et midagi sooja ja karvast on mul jalgade vastas, übernunnu!

Laupäeval sõitsin Pärnusse oma rohelisele välgule järgi ja suundusin sealt maale. Pärnus ja teel maale kohtasin palju tsikleid, oli ju Pärnus hooaaja avamine neil. Kõige suurem üllatus tuli aga peaaegu koduhoovis. Üks noor kitseke astus naabrite aiast välja, ületas tee ja suundus ületee naabrite aeda. Hea, et mul hoog juba maas oli, muidu oleks võinud asi kehvemini minna...

Pühapäeval viisin vanemad kohalikule laadale. Nagu ikka oli see enamus poola riiete laat. Ma skoorisin sealt ainult imehead talusinki ja põdravorsti.
Kodus tagasi olles istutasime vennaga maha kirsipuud ja vaarikad. Kogu pärastlõuna möllasin kasvuhoones, kuhu said siis maha tomatid, natuke rohelist sibulat, redised, hapuoblikad ja lehtsalat. Mõnus oli pärast oma töö tulemust nautida. :)

Esmaspäeval võtsin ette korraliku autokoristuse. Juku, nagu ikka, mängis reisijat ja ronis autosse magama. Pidin pärast koristust taas autoga väikese tiiru tegema, et ta oleks nõus välja tulema. :)
Pärastlõunal tuli aga nii mõnna päike välja, et vedasin oma uue lamamistooli, keset õue ja nautisin päikest. Isa ristis selle tooli muidugi kohe ümber lamatisetooliks. :) Kui päike peitu läks, käisime Jukuga jalutuskäigul. Ta oli ikka nii õnnelik. :)

Reisini on veel 8 päeva..uskumatu. Peaks vist hakkama asju pakkima või mis? Kui kellegil on mingeid soove, siis on viimane aeg end üles anda. Postkaardi soovid tuleks soovitavalt anda koos aadressiga. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar