esmaspäev, 19. mai 2014

Preili aednik

Olen olnud vahepeal tubli aednik ja kasvama on saanud järgmised isendid:
  • 4 uut vaarikapõõsast ja 2 kirsipuud
  • kasvuhoonesse tomatid, redised, lehtsalat ja hapuoblikas (eksperimendi korras). Kurgitaimed kosuvad veel veidike köögi aknalaual ja kolivad siis järgi.
  • Põllule/aiamaale sai nädalavahetusel maha kartul (minu käsi seal mängus ei olnud), sibulad, porgandid ja peedid. Jällegi ootavad kurgid oma järge ehk siis juunikuud.
  • Erinevatesse amplitesse ja lillepottidesse said maha erinevad lilled, mis suvel meie aeda ilu ja värvi toovad.
  • Kõrvitsaseemned on ka mullas ja samuti kosuvad tubastes tingimustes.
Rabarber juba kasvab ja täna sain esimese saagi, homme saab ehk kooki ka. :)

Ütlemata mõnus on istuda rohelust täis aias oma uues lamamistoolis. Linnud teevad kontserti ja üks must murjam lamab sinu kõrval maas, vahepeal norib pai ja siis tudub rahulikult edasi. Mõnus! :)

Mu tuba on nüüd kui sõjatander - kohver keset tuba ja asjad laua peal hunnikus ja ootavad pakkimist. Mulle ei meeldi varem pakkida. Ma tahan pakkida vahetult enne lahkumist. Muidu tundub see nii imelik, et noh asjad on koos, tahaks ju nüüd minna, aga ei, peab veel mitu tundi ootama. Brhh. Eks ma siis homme viimasel minutil pakin ja siis hädaldan, et asjad ei mahu ära. :D

Homme siis stardin Tallinna poole ja ööbin P&M-i juures ning kolmapäeva varahommikul ma juba lendangi. :) Hommikul käin veel maniküüris ja Tiia juures patsi punumas. Nii et palju asju peab homsesse mahtuma. Reisinänni ja postkaardi soovi pole keegi avaldanud, et siis ei too midagi jah? ;)

Ja üks hea lugu lõpetuseks.:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar