pühapäev, 25. mai 2014

4. päev - Lake Bled

Seda käiku ootasin ma väga, sest eelmisel korral jättis Lake Bled mulle kustumatu mulje ja siis oli vihmane ning hall november.

Lake Bled on siis mägede vahel asuv järv, mille keskel on saar. Saare peal on kirik, kus toimub väga palju pulmasid, et siis selline romantiline koht. Järvekaldal on promenaad, nii et saad ilusti ümber järve jalutada. Ajaliselt peaks ümber järve kõndimiseks kuluma umbes 1,5 tundi. Lisaks saab ujuda, paate laenutada, paadiga saarele sõita, kalastada, kohvikutes istuda jms.

Meie startisime sinna umbes sutsukene peale kella 10. Kuna siin on kiirteed, siis olime tunni jooksul juba kohal. Esmalt otsisime teed üles Bledi lossi juurde. Seal oli aga sissepääs 9 euri ja ma pidasin seda veidi kalliks. Seega pidas Nika seal söögipausi ja ma tegin vahepeal lihtsalt mõned klõpsud.
Edasi läksime alla järve äärde. Vesi oli sel korral nii hämmastavalt sinine. Isegi nemad ei olnud seda järve nii sinise veega näinud. Jalutasime veidi ning mõtlesin ümber järve ka taas tiiru ära teha. Kuid jõudsin vaid poole peale, sest hakkas paha ning pidin end hoopis jäätise ja kommidega turgutama.

Kui järve oli juba küllalt uudistatud läksime lõunale. Valisime ühe pitsakoha, aga kuna pitsad olid seal ikka üüratult suured, siis ma võtsin hoopis seenepasta ja proovisin ära nende karastusjoogi cockta. See meenutab coca colat, aga pole ikka päris see, maitse on veidike erinev. Leidsin endale nüüd uue lemmikjoogi. :) Seenepasta oli ka ikka mõnusalt seenene. Magustoidu võtsime koju kaasa ehk siis Bledi regioonile omase kreemikoogi. mmmm. :)
Käsime Katiega läbi ka suveniiripoest ja asutasime end tagasiteele. Autos tikkus juba väsimus ja uni kallale, küllap palavusest ja värskest õhust. Lake Bled on siiani mu lemmikkoht Sloveenias. :)

Õhtul käisime nii kilomeetri kaugusel Lidl poes. Kui mõtlesime väikeselt tänavalt otse lõigata jalutasime otse sisse kellegi pulmapeole. Seda peeti siis koduhoovis, aga väravad olid kõik tänava poole avatud ja muusika mängis. Lidl poes ajasin turvamehe naerma. Katie ja Nika said enne makstud ja läksid välja mind ootama. Kui nende juurde naasesin osutas Katie kärus olevale toidukotile ja ütles: "Näe ma sain vahepeal veel ühe lapse!" Mina: "Misasja, kas ma olin nii kaua poes?!" Meie läheduses seisev turvamees purskas naerma. :)
Paradise, Lake Bled.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar