reede, 9. mai 2014

Kuidas kulutada aega...

Tõusin täna ebanormaalselt vara, 7:15, muidugi uni läks ära juba 6:30 ja viimased 45 minutit ma unelesin poolunes ja jäin just vahetult enne äratuse helisemist uuesti tukkuma. Varakult ärkamise põhjus seisnes selles, et mul oli vaja minna haiglasse vereproovi andma. Mõtlesin, et kui lähen varakult kohale, siis saab kiiresti tulema.
Jõudsin kabineti ukse taha 7:53 ja kui järjekorranumbri võtsin, siis näitas tabloo ukse kohal 007 ja mul oli number 028. Hmm, läheb vist aega. Vahepeal kirjutasin Katkale whatsappis sõnumeid ja soovisin Talle ilusat tänast ja homset - nad nimelt abielluvad homme. :) Kohtasin haiglas ka oma pereõde, endist klassivenda ja sõbrannat koos oma mehega. Ja kui ma lõpuks vereproovide kabinetist välja sain, näitas kell 9:30. See on mul uus rekord! Pmst kulutasin 1,5 tundi oma elust lihtsalt ootamise peale..brrr

Nüüd sätin end aga Tallinna poole ja kavatsen bussis mõnuga uinakut pidada. Teades mind, siis kui ma midagi plaanin, siis see üldse ei õnnestu. :P Tallinnas ootab mind üks töine kohtumine ja pärast lauamängud ja tore seltskond Sirle juures. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar