neljapäev, 8. mai 2014

kolm tundi

Kolm tundi jutti päevatudu teha ei ole mulle endiselt üldse probleem. Oioi, kui mõnus oli!

Eile õhtul kulus kolm tundi nagu niuhti, et esimest korda ära mängida lauamäng "Nations" Oli täitsa hea mäng ja mängiks teinekordki. Arvestades, et mängisin inimestega, kes olid seda juba korduvalt mänginud, siis skoorisin tulemuseks 30p ja kaotasin võitjale ühe punktiga. Ma arvan, et ma võin endaga täitsa rahul olla. :)

Kui ma täna mõtlesin, et võtan ühe hommiku, kus ma magan natuke kauem, kui kella 8-ni, siis loomulikult see nii ei läinud. Tuli hoopis tööasju ajada, sest üks klient soovis kätte saada oma auhinda, mis ta ammu ammu veebruaris võitnud oli. Tuli siis end 5 minutiga voodist sobilikku vormi ajada, et võiks inimestega kohtuda. :D

Veel skoorisin täna Bauhofist endale aeda 2 kirsipuud ja 4 vaarikapõõsast. Kirssi olen varem kasvatanud, aga vaarika kohta tuleb nüüd küll uurimustööd vist teha. Või kui kellegil on kogemusi, siis võib neid julgelt sheerida. 


Siis tegin ma selle saatusliku vea, et käisin Kai blogi lugemas... Ma tegelikult ei taha nii kurval teemal üldse pikalt peatuda, sest see toob pisarad silma ja teeb seest täitsa katki. Ma mäletan seda aega, kui Brandy sündis ja pisike kutsikas oli ja kui rõõmus Kai oli, kui ema lubas Tal ühe kutsika veel endale jätta ja kuidas Kai nime valis ja otsustada ei suutnud. :) Minu viimane mälestus Brandy'st on see, kui ma mõned nädalad tagasi Kai juurde sattusin. Ma polnud seal aastaid käinud ja Brandy tundis mu ikka ära ja jooksis ukse peale vastu pai küsima. Puhka rahus pisike sõber!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar